Galaxy S8+ reparatie

Samsung Galaxy S8+ reparatie

Smartphone-Point is het juiste adres

Als gebruiker van de Samsung Galaxy S8+ heb je bewust gekozen voor een topper. De S8+ is tenslotte het neusje van de zalm als het gaat om design en innovatie. Met het eerste dual-edge display ter wereld dat zorgt voor mooie kleuren en een helder scherm. Een kostbaar bezit dus. En daar wil je lang plezier van hebben. Zorg er dan voor dat je voor het onderhoud of de reparatie naar een vertrouwde specialist gaat. En je begrijpt, bij Smartphone-Point ben je dan aan het juiste adres.

Problemen verhelpen

Met drie vestigingen in Nederland, die zes dagen per week geopend zijn, met een 24-uurs opstuur reparatieservice en met een goede bezetting met zeer intensief opgeleid personeel biedt Smartphone-Point voor elke reparatie aan Samsung Galaxy S8+ altijd een snelle en slimme service. Zo kun je je zonder afspraak melden bij een van onze vestigingen waar je vrijwel direct wordt geholpen. Als je wil meekijken met de reparatie is dat geen enkel probleem, zo ben je er zelf getuige van hoe zorgvuldig en specialistisch er gewerkt wordt om jouw Samsung Galaxy S8+ te repareren. Of het nu gaat om het oplossen van een storing in de software, het vervangen van het glas of om het verhelpen van een ander probleem, binnen 30 minuten worden de meest voorkomende problemen opgelost.

De prijzen zijn exclusief €25,- euro montage kosten, slechts één keer montage per apparaat ongeacht het aantal onderdelen.

DefectOmschrijvingPrijs
SchermGlas scherm, LCD scherm kapot of touchscreen reageert niet tot nauwelijks.€ 425,-
AchterkantAchterkant gescheurd of afgebroken.€ 60,-

Gegarandeerd goed

En als je dan een half uur later weer als gelukkige Samsung Galaxy S8+ gebruiker buiten staat weet je zeker dat er bij de reparatie gebruik gemaakt is van originele onderdelen, dat je een jaar garantie op de reparatie hebt en dat alles uitgevoerd is tegen een zeer concurrerende prijs. Kijk op ons prijsoverzicht voor de kosten van de meest voorkomende reparaties aan de Samsung Galaxy S8+. Mocht het probleem met jouw Samsung Galaxy S8 niet op deze lijst voorkomen, dan bespreken we altijd vooraf met je de kosten. Transparantie vooraf, en nooit verrassingen achteraf, dat is ons credo.

Er is altijd wel een Smarthone-Point…

Woon of werk je in de buurt van Vught, Veghel of Breda, dan werkt het allemaal heel simpel. Van maandag tot en met vrijdag zijn onze vestigingen daar van 09.00 tot 18.00 uur geopend, terwijl je op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur bij ons binnen kan lopen (in Breda tussen 10.00 en 15.00 en Veghel is op zaterdag gesloten).  Bij al onze shops vind je een prima gratis parkeergelegenheid. Wil je liever een gerichte afspraak maken op de locatie en het tijdstip van jouw keuze, maak dan gebruik van dit afspraakformulier. We houden dan met je komst rekening. Is ook dit geen optie, woon je verder weg of is langs komen gewoon te lastig, dan kent  Smartphone-Point nog de opstuurservice. Je stuurt je Samsung Galaxy S8+ dan naar ons toe, vult daartoe een bij te sluiten opstuurformulier in en gegarandeerd 24 uur later heb je het toestel gerepareerd weer in handen.

Jij blij, wij blij

Ons businessmodel is geheel gestoeld op de wetenschap dat niemand zijn Samsung Galaxy S8 missen. Dat betekent dat problemen met het toestel zo snel mogelijk verholpen moeten worden, tegen minimale kosten en met een maximale service. Alleen op die manier blijf je blij met de investering die je destijds gedaan hebt. En een blije klant, maakt ons weer blij. Hoe simpel kan het zijn!